سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استفاده از قیر و شن پاشی در سقف ها

در سرتاسر دنیافروش قیر بشکه ای جزو یکی از مهم ترین خرید و فروش ها محسوب می شود. شما می توانید با یافتن بهترین مرکز فروش قیر از فواید متنوع و مختلف قیرگونی و کاربرد های مختلف قیر بهره مند شوید. آیا می دانید بهترین مرکز فروش قیر در ایران کجاست؟ آیا با فواید قیر و برتری های آن نسبت به سایر مواد آشنایی دارید؟ با مطالعه مقالات قبل می توانید اطلاعات بسیار ارزشمندی در مورد خرید و فروش قیر و همچنین فواید خرید و فروش قیر به دست آورید.

در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با سایر کاربرد های قیر و همچنین فروش قیر در کشور های آمریکایی آشنا کنیم.

آشنایی با قیر و شن ریزی در مکزیک

از قدیم استفاده از قیر و شن ریزی در این کشور بسیار رایج بوده است. برخی به این روش استفاده از قیر به روش سنتی می گویند. استفاده از قیر و شن ریزی برای سقف خانه ها گزینه ایی بسیار ارزان قیمت و به صرفه است. افراد برای استفاده از قیر و شن ریزی در سقف خانه هایشان به مراکز فروش قیر مراجعه می کنند. افراد با استفاده از قیر و شن ریزی سقف خانه هایشان را آب بندی می کنند. و با شن پاشی در برابر اشعه یو وی حفاظ ایجاد می کنند.

 

 

در حقیقت شن پاشی از نگهداری و رسیدگی ها نیز جلوگیری می کند. چرا که در این صورت مشکلاتی که پیش می آید در زیر شن ها مخفی می ماند. این در حالی است که قسمت های عمودی در پشت بام از اشعه یو وی در امان قرار نخواهند گرفت به همین خاطر بهتر است به درستی قیر گونی را انجام شود و با تهیه قیر های با کیفیت از مراکز فروش قیر بشکه ای از آسیب رسیدن به سقف خانه ها و ساختمان ها جلو گیری شود. به غیر از اینکه باید در انتخاب مراکز فروش قیر دقت کرد باید مراقب پوسیدگی و تجزیه هایی که ممکن است در زیر شن پاشی انجام شود نیز بود.